002. У номінації: «За підсунуту свиню, ще й у свинячий голос» - отримує Адміністрація Президента України
Категорія: колективне свинство
За некваліфковану підготовку вето Президента України на закони "Про оцінку впливу на довкілля" та "Про стратегічну екологічну оцінку" та пропозицій до нього.
Як кажуть в народі - "короля робить свита" - на Президента України працює численна Адміністрація, проте, документи, які були йому підготовлені щодо прийнятих Верховною Радою законів України «Про оцінку впливу на довкілля» та «Про стратегічну екологічну оцінку», є вкрай некомпетентними та поданими з порушенням встановленої процедури.
Згідно із Конституцією України та Законом України “Про регламент Верховної Ради України” Президент України мав надати конкретні обґрунтовані пропозиції, як підґрунтя для вето, на 15-й день після прийняття законів у другому читанні. Фактично Адміністрація Президента України підготувала і подала пропозиції, які насправді не є пропозиціями, бо не містять жодної конкретики. Окрім того підрахувати 15 днів виявилося складним завданням для АПУ, оскільки пропозиції були подані аж на 18-й день. Пройшло більше місяця після накладення вето Президента з нечітко сформульованими пропозиціями, а АПУ так і не спромоглася подати чіткі пропозиції до конкретних положень законів. За словами представників АПУ на засіданні Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи 7 грудня 2016 р. пропозиції от-от будуть готові.
Додатково:
http://censor.net.ua/blogs/4267/negarantovana_garantom_konstitutsya_yak_nasldok_feyikove_veto_na_ekologchn_zakoni
За некваліфковану підготовку вето Президента України на закони "Про оцінку впливу на довкілля" та "Про стратегічну екологічну оцінку" та пропозицій до нього.
Як кажуть в народі - "короля робить свита" - на Президента України працює численна Адміністрація, проте, документи, які були йому підготовлені щодо прийнятих Верховною Радою законів України «Про оцінку впливу на довкілля» та «Про стратегічну екологічну оцінку», є вкрай некомпетентними та поданими з порушенням встановленої процедури.
Згідно із Конституцією України та Законом України “Про регламент Верховної Ради України” Президент України мав надати конкретні обґрунтовані пропозиції, як підґрунтя для вето, на 15-й день після прийняття законів у другому читанні. Фактично Адміністрація Президента України підготувала і подала пропозиції, які насправді не є пропозиціями, бо не містять жодної конкретики. Окрім того підрахувати 15 днів виявилося складним завданням для АПУ, оскільки пропозиції були подані аж на 18-й день. Пройшло більше місяця після накладення вето Президента з нечітко сформульованими пропозиціями, а АПУ так і не спромоглася подати чіткі пропозиції до конкретних положень законів. За словами представників АПУ на засіданні Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи 7 грудня 2016 р. пропозиції от-от будуть готові.
Додатково:
http://censor.net.ua/blogs/4267/negarantovana_garantom_konstitutsya_yak_nasldok_feyikove_veto_na_ekologchn_zakoni